Sova snart...

Sitter i sängen på Torö och väntar på att badrummet ska vara ledigt så att jag kan bortsa tänderna. Är jätte trött nu! Har varit på en jätte mysig och fin resturang nu på kvällen och det var jätte god mat! Jag åt fritirad färsk potatis med béa. Asså det var så gott. Den ligger precis vid vattnet en liten bit bort från där vi bor så vi tog båten dit :)
Idag så har vi legat på några klippor som igentligen är samma ö som där vi bor. Vi åkte runt länge men allt bra var redan upptaget så vi åkte dit istället. Det var sjukt kallt i vattnet, asså typ minus grader. Man fick typ kramp! :P Sen så gick jag och Monika hem i alla fall.
Saida har ridit ut på elspels idag och det hade gått bra, pigg och glad :) Måste bara jobba upp hennes kondis lite nu, okade typ inte galoppera i samlad galopp.
Imorrn så ska vi åka ut till några klippor igen :)


Mammsen och pappsen









Pussis I♥

Kommentarer
Postat av: Saida

haha vilken äcklig fluga

2010-07-22 @ 00:51:31
URL: http://saiiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0