Sommarvila!

Som nu kanke ser i rubriken så ska Elsa få lite sommarvila! Inte att hon ska stå av helt men att jag bara rider ut och rider när jag känner för det.

Lägret i veckan var jätte roligt! Vi red, badade, pratade mycket och lekte lekar! Isabelle skulle kanske ha ett till läger i Augusti som jag bara måste vara med på! Elsa blev bara finare och finare efter varje dag som gick.
Igår så kom Cornis hem från Falsterbo. På söndagen red hon på typ 63 % och på onsdagen på 68 %! :) Jag fick en Tomas Sabo berlock av henne som är två handbojor, en rosa mössa till älsklingen och en bok som Cornis redan hade läst ut för att jag fyllde år förut :) Tack så himla mycket!! ♥

Efter lägret blev jag jätte sjuk så jag är täppt, yr och sjukt on i halsen. Har t.o.m ont när jag inte sväljer utan bara är normal. :(


Har inte så många bilder men den hära bilder visar i alla fall att vi hade jätte kul! :D


Den rosa mössan från Cornis! Visst är hon gullig i den! :)


En orm som jag och Saida hittade! Saida rörde den!!


Pappa red Winnie igår :P

Kram Ida ♥

Kommentarer
Postat av: saida

ormen var jättesöt ju! :P

2010-07-09 @ 11:46:42
URL: http://saiiko.blogg.se/
Postat av: Excelsa

AA, verkligen Saida!

2010-07-10 @ 10:51:04

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0