Slapp dag

Heej! :) Sitter här bredvid kusin. Ska snart äta och sen efter det ska jag åka till stallet och sätta på Elsas BackOnTrack och beta henne lite.
Tränade idag på morgnen för Isabelle och det gick super bra! Var fin redan från början. Tränade lite på LA delar och ska kanske starta någon lätt LA i höst :) Tränade på lite skänkelvikningar, både på volt och på diagolner och lite samlad galopp, älsklingen var jätte duktig. Rästen av dagen har jag mäst bara slappat. Har legat i biorummet hela dagen och kollat på massor av filmer :P
Lägger in lite bilder på det jag fick i present, resten får ni någon annan dag :)


Vitt kingsland hopp shabrak från Lyckås


Vin rött John Whitaker från Lyckås det med


Lack nosgrimma och träns från The Horze och rosa glitter pannband
från Lyckås. Vet inte märket :S





Ska äta nu

Puss och kram I ♥

Kommentarer
Postat av: tuva

Det där är inte bara "ett rosa glitterpannband från lyckås" det där är ett Swarofskipannband :p

De är superdyra.. ;p

2010-07-01 @ 22:03:26

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0