Getingar är roliga dom!

Kom nyss hem från stallet. Kom dit typ vid 12 och var där hela dagen! Det var jätte kul. På väg upp till vinden så är det typ ett geting bo så när man ska gå förbi där så attarkerar dom en, haha så jag och Saida försökte att döda dom med flusspray och kärspray. Dom blev as sura när dom fick flugsprayen på sig :P  Dom dog bara av kärsprayet fast dom dog inte så lätt, man såg bara att ibland så ramlade det ner en geting, haha, det var jätte roligt :P Vivi hjälpte också till, Asså det är skjukt vad mkt getingar det är! Sen så hämtade Saida en bradsläckare som Vivi sprutade med. Asså jag höll på att dö av skratt, det kom typ nått slaggs rök ut från den dära så det blev rök över hela stallet, asså jag garvar fortfarande!
Sen så åkte vi med Vivi och åt lunchoch sen så masserade jag Elsa och gick med henne!


Don höll på att klia Elsa när hon stod på gången, gull gull


Älsklingen! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0