Helg:)

Tjenixen! Det är så jäkla kallt ute! Vet att jag alltid klagar på vädret men det går liksom inte att undvika. Asså det känndes nästan som om mitt lillfinger frystes och typ dog, hehe. Jag menar allvar. Skolan i dag var väl bra som vanligt. Nästa vecka så slipper jag plugget:) Vi har temavecka och jag har valt idrottsvecka så jag behöver inte plugga bara spela massa saker, kulkul:) Vi ska typ spela innebandy, handboll åka och bowla och lite mer.Det är i alla fall skit skönt att det är helg.

Red runt hoppvolten och travade lite inne pga att hon bara har två broddar på varje hov och det finns inga hål att stoppa in mer broddar i. men det gick bra och hon var fin:) aja, nu så ska jag kolla lite på Let´s Dance och tjocka mig lite.


Elsa med Lords mössa, Lite stor... hööm:



           Sötnos<3


Kram Ida<3

Kommentarer
Postat av: stina

men ida hon ska ha rosa mössa hahha

2010-01-30 @ 11:58:28
URL: http://stinaaw.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hon ser ju supergullig ut i den luvan! Fast man ser ju klart att den är förstor! XD <333

2010-02-07 @ 21:37:21
Postat av: Lollo

Gud vad sööt!!<3 gullig mössa :) /Lorro

2010-02-12 @ 18:05:56
Postat av: Lollo

gud vad sööt!! gullig mössa:)//Lorro :P

2010-02-12 @ 18:06:58
Postat av: Excelsa

hehe fast hon var skit söt i den i alla fall<3333

2010-02-14 @ 21:26:56

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0