Trött på godis:P

Har jätte ont i magen. Jag har ätit alldeles för mycket godis och massa gott. Vi var ju på mingel sak hos Gunilla och Ellinor ju. Det var roligt:) Jag och amanda typ tjockis åt av Ellinors pepparkaks hus. Det var jätte gott! ångrar nog lite att jag åt så mkt, hehe:P 
 
I dag så red ju ut Elsan på den lilla vägen. Det var jätte skönt att rida i dag, det var liksom inta alls kallt, typ -5 och det små snöade lite. Både jag och Elsan tyckte nog att det var kul och lite mysigt. Hon var jätte snäll och lugn:) Ska nog försöka rida ute i morrn me innan det blir mörkt ute. Hennes nya fleece täcke eller ull blev det men i alla fall, det var det jätte snyggt och det passade också. Nu så ska jag duscha och sen sova. Skola i morrn ju. Har värkligen ingen ork men man måste ju. Jag kmr säkert att vara jätte trött i morrn. Vet nån om nått bra ridläger?



Elsas nya täcke:) fin va?


                                      <3


Kram Ida<3


Kommentarer
Postat av: hästar é bäst

hej! vilken fin häst du har, gillar hennes grimma, så snygg! ha det bra!

2010-01-12 @ 11:48:09
Postat av: Amanda

Snyggt täcke <3

2010-01-25 @ 22:36:31
Postat av: Excelsa

tack<3

2010-01-26 @ 17:12:55

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0