Svenskan klar:)

Äntligen så är jag klar med min svenska sak Har hållt på med den jätte länge men nu när jag är klar med det så kmr väl alla läxor att börja på riktigt. Skolan i dag var skön. Vi gick bara till elva och det var jätte skönt. Kom till stallet vid typ halv 12 och började att mocka. sen så gick jag med Isabelle upp till ponnysarna och hjälpte henne där. Sen så red jag Elsan medans hon red Pinokkio. Elsa var jätte snäll fast det var hundar som sprang och lät utanför ridhuset<3 Sen vid 3 så följde jag med Isabelle till Årsta Runsten för hon skulle träna med Rathaplan för hennes tränare Mads. Jag var lite hästhållare och hundvakt. Det var roligt men Tim gnällde jätte mkt och blev typ helt galen när han fick syn på Isabelle och började sprattla. Nu så ska jag gå och lägga mig. I morrn så ska jag få börja trava:) Ska bli jätte kul. 


                                                                                                                                                                            


Rathaplan


Rathaplan och Isabelle




Excelsa från provridningen



   


Första dagen i hagen, dan efter hon hade kommit till oss<3

 Kram Ida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0