snart frisk...

Känner mig bättre nu men inte helt frisk. Har varit på mamma och pappas firma och pluggat och kollat på Andra avenyn och vi ska nog vara här ett tag till. ska träna på allt svårt i spanskan. asså jag suger värkligen. kmr nog att ha massor av fel på provet. 
I dag så är det typ snöstorm ute. ser skit kallt ut men det är typ bara -2 fast det blir ju mkt kallare när det blåser. Får se hur jag gör med ridningen men inne kmr det i alla fall att bli. I morrn så ska försöka att gå till skolan. Jobbigt bara att det är sånt här väder. Kmr typ att blåsa bort:P På pappas jobbdata så har han alla filmer från när jag hade Fighter ett tag och från lite provridningar så jag har lagt in den på den här datan så ni får se som i kväll. Blev ett kort litet inlägg men jag måste fortsätta att plugga.   


Lisa, jag och moa i sommras, längtar till sommarn!


Jag på Grankanaria

Kommentarer
Postat av: Amanda

Söta bilder <3 Jag längtar till sommaren väldigt mycket fast ändå är det snöstorm två dagar till typ <33

2010-01-27 @ 20:56:18
Postat av: stina

kommer ihåg när ni tog den där bilden i sommras.

gud va liten moa var hahha<33

2010-01-28 @ 20:02:16
URL: http://stinaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0