Sjuk...

Sitter här hemma och har tråkigt. Övar inför Spanska provet också. Kmr nog att få IG! Suger verkligen i Spanska, fattar typ inget. Det är ju prov på allt det vi har gjort på höstterminen och tror ni att man kmr i håg det elr? Är i alla fall sjuk som ni kanske har märkt i rubriken. Är så himla tråkigt att ligga hemma i sängen och kolla på TV och vara jätte trött fast man inte kan sova. Många tror typ att amen asså hon är sjuk, nu så får hon slippa plugga och ligga hemma och ha det skönt, eller hur. I dag så var ju Farmor i stallet. Det hade väl gått bra bara att hon hade typ kickat när hon hade gått med henne. Hon är ju så himla pigg nu när det är kallt och hon blir ju ännu piggare när hon bara får stå i en sjuk hage och knappt kan röra på sig. Cornelia kanske kunde rida Elsan i morrn och jag fortfarande är dålig. Har ingen ork att skriva nått mera. Ska ta en macka och sen gå och lägga mig. Är så himla trött men jag vet att jag aldrig kmr att kunna somna.



En bild från i sommras



Kram Ida<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Krya på dig gmn <3

2010-01-25 @ 22:35:45
Postat av: Excelsa

tack<3

2010-01-26 @ 15:26:01

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0