provridna ponnys

innan jag hittade Elsan så letade jag ponny i 1 år.
Här är lite bilder på dom hästar jag provridit under året. på många bilder är det inte jag som rider

vidranas solero


Marabou

Thumbnail                                    ThumbnailFoo fighter<3
                                                                                            
Winnie too                                                                                  
                                                                                               
                                                                                                  
                                                                                                        
ThumbnailFoo Fighter<3
 

                                                   ThumbnailPice of cake              
   Thumbnaillidens mailii              
                                       
Se hela bilden


Little rose                 Thumbnailnexis
                                                                                                            meriell            

        ThumbnailMingla             ThumbnailMona                                    ThumbnailLudvig III

ThumbnailNelly                 Thumbnail Frieda                      ThumbnailRose Perez            ThumbnailQueen of june<33
                                                                                                                                                                 
Thumbnail"Juni"<3                       Några ponnysar jag inte hade bild på:

                                                                    Mathilda,,,,,,,,Killkenny socks,,,,,,,,,,,,
                                                                               Matrix,,,,,,,,,,Bella.

 

ThumbnailOch till slut så blev det Excelsa<33333        ThumbnailElsan<333333                 Thumbnailsöötaste<33
                                                                                                                                                                                             

Foo Fighter hade jag i 2 månader på prov för han hade varit skadad men hans hälta kom tbx så vi fick lämna tbx han<3

Queen of june tänkte vi köpa men hon gick inte igenom besiktningen, en jätte fin ponny<3  

Kram Ida<3                                                                                                                                        


Kommentarer
Postat av: Katrin "Häst blogg"

Åh min lilla ponny är med!! :D



Lindens Mailii <33

2010-09-02 @ 09:15:00
URL: http://katrinshast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0