Grillkorv med potatismos?

Nu har jag tagit en paus i pluggandet. Man blir så himla trött av att jobba. Har engelsaka, NO och svenska. Är snart klar. puhhh, orkar verkligen inte jobba mer men jag måste ju.
Skolan i dag var väl rätt okej. Vi inte så jobbiga lektioner. Vi hade träslöjd och vi ska typ göra några pallar. Det är inte det roligaste men dom blir väl fina sen när dom är klara. Det är bara det att jag ligger ganska långt bak. Ganska många ligger på steg 3 och jag är nyss klar med steg 1, hehe. Maten i dag var ganska god men när jag läste på matlistan "Grillkorv med potatismos" tänkte jag liksom ussh vad äkligt men jag tyckte typ att det var as gott och tog typ 3 portioner. hehe:P

Ridningen i dag gick bra:) Nu när jag bara skrittar Elsan lite och så, så tycker jag att det är jätte kul. Vill typ inte sittta av. Red henne i lite låg form på nästa helt långa tyglar och hon tog bettet fint.Älskar min lilla söötnos, hon är så himla snäll. Man märker vad stel hon är nu när jag inte har ridigt på länge. Så här stel var hon typ när jag fick henne. Hon var ganska pigg men ett tag så skändes hon nästan lite seg och jag fick trycka på henne lite. Älskar min lilla söötnos, hon är så himla snäll.

Aja, nu så ska jag kolla på Familjen annorlunda och plugga klart:)






utan dig vore jag ingenting, du lyser upp min vardag. Jag älskar dig♥

 

 Kram Ida<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0