excelsa

äntligen så är det lite varmare ute. asså så fort det blir varmare än 10- så tycker man att det blir jättevarmt och typ svettas. det har ju varit mellan 10-16 minus ute och nu så var det liksom bara 5-, och nu så vill jag att snön ska försvinna och att det ska bli varmt och sommar:)
i dag så var vi ju på kliniken med Elsan och hon var helt bra nu!!:D i morrn så ska jag få börja rida henne igen! ska bli skit kul!!!:) har verkligen saknat att rida henne. I morrn ska jag skritta 20 minuter:P hon tyckte att det var jätteroligt att få springa lite i dag specielt när dom på kliniken longerade och skulle trava. hon typ galopperade och sparkade lite åt olika håll:P hehe. det är så skönt för Elsan är så himla snäll och lätt att lasta asså hon bara går rakt in och sen så står hon där. jag kan inte säga att hon lastar sig slälv men hon gör inget motstånd i alla fall men om man bara skulle ställa än transport framför henne utan att hålla i henne så skulle hon nog inte gå in.
 nu så ska jag spela mina hästspel och sen så måste jag läsa:P i morrn så börjar skolan, har verkligen ingen lust men det är ju fredag så det är ju helg sen:)





  hehe, dåliga bilder men har inga bilder på den här datan.


Kram Ida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0