Excelsa

heejsan. skola i dag igen, det kändes som om dagen gick ganska fort. helt plötsligt så slutade vi, hehe. kanske överdriver lite:P På torsdag så går vi bara halvdag. Skönt!

Ridningen i dag kändes inte så bra. Elller asså hon vra ju snäll och så men det blev så mörkt fort så jag red i ridhuset och det var jätte mkt folk så det kändes inte som jag fick någon plats och sen så hade jag inte koll på tiden så jag fick typ värsta paniken och satt av för det kändes som jag hade ridigt mkt längre än 20 minuter och jag hade för mig det men jag hade nog inte dt. Så jag tyckte inte att det kändes så kul för jag blev bara på dåligt humör och så. Eftersom jag bara går halvdag på Torsdag så tänkte jag passa på att frissera henne då när jag har mkt tid. Jag ska fixa manen, hovarna, hovskägget och hennes skägg under huvudet. Nu så ska jag följa med mamma och pappa till ridskolan för dom ska rida där. Ska mäst sitta i värmen och plugga lite. Blev ett litt kort inlägg nu men hinner inte mer och så. känner mig på lite bättre humör så ska fråga om jag kan få pussa lite på Elsan och kanske stanna kvar lite i stallet. :)



Kram Ida<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad söt hon är <3

2010-01-15 @ 19:46:32
Postat av: Excelsa

tack, tycker jag me<3

2010-01-20 @ 21:49:44

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0