........

nyårsafton igår, var kul! hade bara jätte ont i magen, asså det känndes som om det var någon som klämde på min magsäck:P det var jätte fina raketer och hela himlen lös upp. vi spelade mina häst dataspel typ hela kvällen. skit kul spel fast jag mäst kollade på. har hållit på med dom typ hela dan i dag också. tyckte faktiskt att dom var lite svåra fast det var från 3+. hehe:P känns som jag har blivigt värsta datanörden nu, har suttit har och spelat sen 16. hehe, lite nörd va? 

Idag gick vi 20 minuter. elsan var ganska lung eller som vanligt kan man väl säga.hon hade nog varit ganska närvös i natt för det var bajs på hela väggen som diarré. men som tur var så offrade mamma sig att torka bort det medans jag pyssla om söötnosen. älskar värkligen när man klappar henne på ansiktet, står typ och sover,sweet<3
kom nyss hem från nattningen. I morrn är det läger i stallet. jag ska få variera lite mellan bucke och Fabiën men i morrn ska jag få ha Fabiën!:) ska bli jätte kul.

Nu ska jag, mamma och pappa kolla på Marlie och jag, typ 3 gången för mig.




Elsan söötnos<333



Hahaha!:P







Natten ikväll.


Fler bilder får ni sen i kväll efter filmen.

Kram Ida<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0