Excelsa min ros<3

I dag började vi skolan. känns ganska surt men vad gör man. dagen i dag var ganska slapp så jag ska inte klaga så mkt över dagen. vår nya schema är i alla fall mkt bättre än det gamla. vi slutar mkt tidigare, speciellt skönt nu när jag ska börja rida i gång Elsa för då kan jag rida utomhus mera innan det blir mörkt.
 
I dag så red jag ju Elsan för fösta gången, var jätte kul! hon var ganska pigg men det gick bra. Hon blev bara lite rädd och sprang i väg lite en gång. men efter jag har haft Elsa och efter Isabelles dressyrläger så tycker jag inte att det gör något om dom blir rädda och springer iväg. asså jag har fått mkt bättre självförtroende. Jag red på långa tyglar i 20 minuter efter som hon vaccinerades i går men hon kändes inte sjuk eller nått. tänkte låta henne slicka på min klubba lite men hon ville ju bara bita i den och det var tuggumi i den så det blev ju inte så lyckat men tänkte ta med ngt annat gott till henne i morrn. hehe. I morrn så ska jag skritta lite på den lilla vägen tror jag, får så hur det gå

har nyss kollat klar på Min stora Grekiska semester. I början så var den lite trög men sen så var det jätte bra. ska tvätta bort sminket och sen lägga mig men nästan allt smink har nog runnit bort under filmen, hehe var lite sorgligt.

 
                             älskling<33







Du betyder så mkt, jag älskar dig♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Så himla söta <33

2010-02-07 @ 21:37:53

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0