............

Heejsan:) Ridningen i dag gick väl ganska bra. På väg ut till ridhuset så tyckte Elsan att det var kallt, hon stod typ och darra och för att få av med lite energi så stegrade hon sig och skuttade runt. Även hade vi 2 skritt täcken men när när vi la på ett fleece täcke så blev hon lugn och slutade att darra. Jag var tvungen att knyta ihop maggjordarna för vi har inte ett fleece utan så det var ju lite knepigt när jag red för maggjordarna kunde ju fastna i foten, men det gick bra.ska handla ett fleece utan i morrn. det var roligt att rida i dag me. var bara på lite dåligt humör och det var jag hela dan men sen när jag och cornis skrittade ut på Pinokkio och Bucke så blev jag på bättre humör. det var jätte mysigt, det var mörkt men snön gjorde det fint och det var bara mysigt. vet inte riktigt vad jag ska skriva om men ska nog bara ta det lugnt nu resten av kvällen. hoppas att jag är på bättre humör i morrn.


En liten fläta i Elsans svans


Tim, Isabelle och Cornis lilla Hundvalp. en Dvärgpincher.


Kram Ida<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0