har inga rubriker...

är det ngn mer än jag som tycker att det är kallt ute? det är ju varmare idag än igår men man fryser ändå ihjäl. sen så är det ju skit kallt hemma också så man blir ju inte direkt varmare när man kmr hem.
I dag var jag och stina, mamma och pappa och kollade på Göta Kanal 3. den var sådär. men det var mysigt att äta på Pizza Hut och kolla på bio men det var sjukt mycket folk där och extremt långa köer. pappa somnade på fimlen, hehe, typiskt pappa. och sen när vi var på väg hem så höll han på att somna så mamma satt på hög dunk musik, hehe. som tur var så somna han inte då.

I dag gick jag 20 min i ridhuset med Elsan medans mamma och pappa stod och dansade till ngn musik på radion.(Pinsamma föreldrar)men som tur var det ingen annan i ridhuset då, hehe:P I morrn ska vi in till kliniken igen. hoppas att hon är bra nu, vill värkligen det nu, eller asså jag har ju alltid velat att hon ska vara frisk men nu så har hon varit skadad i 1 månad och det här är ju 3:e gången vi ska in. Cornis ska följa med också. ngt kul i alla fall. men jag tycker faktiskt att det inte är hemskt att vara där utom när hon är skadad men annars så är det inget jobbigt.
Juste, i förr går så slingade jag mitt hår. det syns knappt för att första gången så ska man typ inte slinga så mycket eller asså inte så ljust men nästa gång ska jag i alla fall göra det blindare fast man ser ju lite skillnad om man tänker på det. 
Stina sov hos mig igår också, jag var så himla trött, somnade typ hela tiden men det kanske inte är så konstigt när jag har gått och lagt mig rätt sent och sen gått upp typ 7-8 . lite trött blir man ju. vet inte vad jag ska skriva för några rubriker, skriv gärna lite tips.

nu så ska jag spela mitt häst spel och kolla på Guds tre flickor och sen blire nog sova. är as trött. 




Kram Ida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0