.......

Förlåt för dålig uppdratering men har värkligen inte haft tid. lite kort om vad jag har gjort da. I Lördags så började dressyrkursen/lägret med Isabelle. det var kul. jag fick rida Fabëne och det gick väl ganska bra. men eftersom hon är 5 år och inriden sent så är det ju lite vingligt och krongligt men jag gillar att rida henne. sen så sov jag, cornis och amanda över hos tvillingarna. det var kul:P vi kollade på någon spännande film, kmr inte riktigt ihåg vad den heter men den var bra. sen på morgonen så hade vi lovat att hjäpa isabelle med utsläppet så vi var tvungna att gå upp typ 7, var så himla trött och sen så var typ Isabelle 30 min sen, hehe:P på söndagen så skulle jag rida Fabiëne igen men hon hade jätte ont i ryggen så det blev inget med henne men jag fick rida Oktas lite (Isabelles mammas häst). det var kul men han är stor häst så lite annorlunda är det ju. vi sov över i stallet också. kulkul var det. sen i går så hade vi lite cavaletti och små skutt. eftersom Fabiëne hade ont i ryggen fick jag låna Oktas då med, det var kul. jag, amanda, cornis och ellinor bestämde oss för att sova i stallet en natt till, isabelle var också med, läskigt utan henne, hehe:P i dag fick jag rida bucke, det var jätte kul!:P så himla kul med en så himla ruttinerad dressyrponny. aja, tråkigt innlägg kanske men i morrn kmr det bättre. och mycket bilder.


Elsan för ett tag sen<3


Bucke med cornis i ridsport



Fabiëne



Bucke igen, viss är han sööt



isabelle men sin häst aristokrat pan


isabelle.
Tack till världens bäst tränare för att lägret blev så bra!

Kram Ida<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0