Blogg paus...

Heejsan. Jag har verkligen inte hunnit och orkat blogga men nu så ska jag försöka att hinna. Har gjort massor men orkar ju inte berätta allt men i går så sov Cornis över hos mig till i dag. Hon skulle hålla lektion för en tjej så vi åkte till stallet kl 14. Innan så åkte vi skridskor på isen. Var väl kul. pappa drog oss och cornis typ fastnade i ett hål så hon flög fram. Haha!!Red Elsan i ridhuset i dag. Är jätte nöjd med ridningen i dag. Det gick jätte bra och hon har blivigt mkt mjukare än i början. Hon var ganska pigg så fick hålla lite i munnen. I morrn så är det skola men inget stallet. Farmor ska komma dit som vanligt så får elsa ta det lite lugnt. hon var jätte snäll att ha och göra med i dag. Stod typ och njöt när jag masserade henne. 
Stina har gjort en jätte fin header till mig, tack så mkt<3 

 
 En spricka i isen under vår brygga.


Man ser växterna under isen


                                           <3



                                <3


                    Älskar dig äskling<33

Kram Ida<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gulliga du och elsa ser ut på bilden när du sitter på henne <3 Cool is <3

2010-01-25 @ 22:37:35
Postat av: Excelsa

hehe <3

2010-01-26 @ 17:07:03

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0