Byte....

ska snar sova. Kom nys hem från stallet. Pappa skulle jobba senare i dag så Isabelle fick gå med mig istället. Som betalning/byte eller vad man nu säger så skulle jag rida Fabiëne men jag tycker ju bara att det är kul:P Med Elsan så gick det bra, vi red upp till det andra utestallet där uppe och hon har ju inte varit där uppe på lite mer än en månad så det fanns mkt att kolla på. Se så var det typ värsta trafiken. Jag red Fabiëne barbacka och bara skrittade, det gick bra och det var roligt, som det alltid är att rida henne. Som tur var så var jag ensam i ridhuset så det blev ju inte lika vingligt som vanligt.
Nu så ska jag sova och i morrn så slutar jag efter Lunch!:) Isabelle skulle hjälpa mig att frisera henne lite om hon han så det blir fint.
Nu så ska jag sova, hösr i morrn.



Fabiëne




En bild på min morbrors frus 3 åriga c ponny hingst, jätte söt

Kram Ida<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Red du på den hingsten? <3

2010-01-23 @ 11:22:10
Postat av: Excelsa

Nää men i sommar så ska jag nog. Då är han mera riden. <3

2010-01-26 @ 17:08:35

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0