Ska snart till stallet:)

Han inte blogga igår. Vi var på thai resturang med släckten och när jag kom hem så orkade jag inte blogga:P Det var väl roligt, inte för att jag gillar thai mat da men det andra var väl roligt. Det var jätte varmt igår eller asså det var pluss 1, hehe men det känns jätte varmt när det har varit 20 minus nu. Mär man red så resade det massor av snö från träden och man hörde att det droppade överallt.  
Skolan igår var rätt så okeej. vi slutade efter lunch för vår svenska lärare var borta,j jätte skönt och det är så himla skönt me lov:) Det är ju bara en vecka men ändå. Skit skönt. Kmr att vara i stallet hela dagarna:) Skit kul, bara rida och vara i stallet och ta det lugnt
Ska vara i stallet kanska tidigt i dag, eller ganska tidigt i alla fall. I dag ska jag rida ut:)
Mina småkusiner ska kanske sova här annars så ska dom bara äta här med sina föräldrar.
Ska nog åka till stallet snart:)<3





Kram Ida<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhh vilka gulliga bilder < 333 :P

2010-02-27 @ 15:12:06
Postat av: excelsa

hehe, visst är dom:P <33333

2010-02-27 @ 20:24:15

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0