Ska snart till Cornis:P<3

sitter och gör typ ingenting, kollar på curling. Det är inte så jätte bra men orkar inte kolla på melodifestivalen, det är så tråkigt. Det är bara massa dåliga låtar så orka kolla på det. Mina små kusiner är här men Isak spela fotboll på play station och Linn kollar på Melodifestivalen med mamma och moster.Jag kollar på curling med pappa och Fredrik på mamma och pappas golv. hehe, ganska hårt men jag sitter på en jätte stor och tjock kudde så det är helt okej. Ska åka till Cornis och sova där sen när dom åker hem så ska jag få skjuts. Ska bli kuligt. I morron bitti så får hon hem sin hingst. Jätte kul för henne men vi kmr inte att ha boxen brdvid varandra längre så det är ju tråkigt men det spelar nog ingen roll. Ska nog hitta på något med nån av mina små kusiner:P Grattis Isabelle som fyller år i dag!:P


Isabelle och Fabiëne:P


Cornis och Bucke:) <3










hehe, bucke ville äta höt på marken:P


HAHA!! gulligt<3


Elsa försöker att tränga sig ut eller?:P

Kram Ida<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gulliga bilde <33 Jag kollade på curling ett tag när det var en dålig låt på melodifestivalen :P Men det var de bästa låtarna i meldodifestivalen hittills <333 :P

2010-02-27 @ 22:43:19
Postat av: Nathalie

Söt blogg

2010-02-28 @ 23:47:05
URL: http://allasbejjbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0