Fast car<3

sitter på mitt rum och lyssnar på världens bästa låt. Fast car med tracy chapman. Lyssnar på den om och om igen. den är så sjukt bra:P Har nyss gjort klart So:n eller nästan i alla fall, hehe:P Skolan var väl som vanlig, rätt så skön med äcklig mat, hehe nää det har faktiskt varit god mat resten av veckan.
I går så var Elsas gamla ägare och hälsa på henne. hade ju velat träffa henne. det var ju inte hon som var med på provridningen utan det var Elsas uppfödare men jag får väl träffa henne någon annan gång som dom ska ner till Stockholm. hon bor nämlingen i norrland så det är ju inte så lätt att träffas men det var nog kul för Elsa:) Idag så kom massören till Elsan och massera henne. hon lärde mig också hur jag skulle stretcha henne efter jag har ridigt ibland. det var jätteroligt:P red ut barbacka. skulle först bara ut och gå med henne men sen så var det ju så fint väder ute så jag red lite istället. var mysigt, skulle mest ta det lugnt men jag travade lite ändå:P red pinokkio barbacka och bara skrittade, det gick också bra. bockade en gång med det kändes knappt så aa. han är ju typ världens snällaste häst i ridningen i alla fall. hehe. Ska kolla på familjen annorlunda och lite annat på datan nu.


inte idag men en annan dag när jag massera sötnosen<3


sötnos<3


Elsa och lord<3


hehe, gullig:P<3



Älsklingen i hagen idag<3


Pinokkio :P


Idag när jag red pinokkio, lite mörkt, man ser typ inget:P

Kram Ida<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha gullig bild på elsa och Lord <333 Vad söt Pinokkio var på bilden när han kliar sig < 33 :P

2010-02-26 @ 19:49:49
Postat av: excelsa

hehe, aa dom är jätte sööta<3 han ska alltid klia sig:P<3333

2010-02-26 @ 22:38:43

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0