Strömavbrott

Det har nyss varit strömavbrott i hela mitt område så har inte kunnat blogga förs nu. Kom hem från stallet för typ 40 minuter sen så behövde inte vara utan ström så länge men det var ganska mysigt. När strömmen kmr tillbaka så blir man ju glad men ändå så ville man inte att den inte skulle komma tillbaka för det var så mysigt med massor av levande ljus som lös upp hela huset:P Ridningen gick bra. Red i ridhuset med dressyr sadeln och det gick jättebra. Pappa fick vara lite ridlärare åt mig, hehe:P I går så rymde Elsa från sin hage men hon är ju rymmare så det var ju ingen chock direkt men man blir ju lite orolig för hon hade typ rejsat rud överallt och det är ju inte så bra för hennes ben.

Skola idag var jätte skön. Jag har kommit jätte långt med min dekare och jag börjar komma igång med den. I morrn så ska jag ha förhör på Familjen i SO som vi jobbade med för typ 3 veckor sen för att jag var sjuk när vi hade förhöret förut och jag glömde So:n i skolan så vi får väl se hur det går. Det var 20 minus ute idag. Skit kallt. Måste gå och lägga mig nu, är jätte trött.


Min sköna dressyr sadet, Prestige Lucky dressage.



Hinner tyvär inte lägga in några fler bilder men jag ska skäpa mig!:P


Kram Ida <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gullig sadel <333 Konstigt att inte jag fick strömavbrott, vi bor ju ganska nära varandra :P <333

2010-02-23 @ 19:54:23
Postat av: excelsa

aa:P<333 eller hur, skit skumt:PP<333

2010-02-24 @ 20:52:04

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0