Ska snart till stallet

Bloggar tidigt i dag. vaknade klockan 8. Kunde verkligen inte somna om.  
Igår så var jag, farmor, Lisa och Stina på teater. Vi såg Grease. Den var jättebra, den hade fått dålig kritik men jag fattar inte riktigt varför. Den var rolig och bra och det var många kända i så det var många som var bra. Huvudpersonerna var Sebastian Karlsson och Marie Serneholt. vi har kollat på den förut me mamma men då var huvudpersonena pernilla whalgren och killen vet jag inte vem det var, men vi hade i alla fall kul.

I Onsdags så slog elsa i huvudet i en järnbalk i boxdörren så hon fick ett litet jack mitt på hennes bläs men sånt brukar man låta läka av sig själv och sen på torsdagsmorgonen när mamma åkte dit för att fylla på vatten så hade såret blivigt djupare så Karin tyckte att dom skulle ringa veterinären, så körde Karin och mamma in me Elsan till kliniken så fick hon sy. Det ser inte så fint ut men vad gör man. Tack Karin för hjälpen! Jätte snällt!
I dag så ska jag och emma sova och kanske Cornis:)<3 Var i stallet en snabbis nu och fixade hennes vattenhink och la ut lite halm till henne.  Det var så jäkla kallt, jag hade bara tunna mjukisar men ändå, hehe.

Nu så ska jag äta tacos till lunch och sen så ska jag till stallet och massera och pyssla om elsan. Idag så får Elsan stå, kmr inte hinna rida för mamma och pappa ska på örsfesten men jag kanske hinner.






Hade ingen bra bild frammifrån men det är ju inte fin direkt




Kram Ida<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0