trött!! vet, är alltid trött!!

Heeej! Har nyss kollat på Ponnyakuten på datan, asså det är så himla bra! Det är synd att det är så kort, asså en halvtimme känns typ som 10 minuter:P men det är nog bara för att det är så jäkla grymt! I morse så var jag på teater med min lilla kusin. Vi såg Alice i Underlandet. Den var inte så jättebra. Den var ju mera för lite ungre barn så hon tyckte väl att den var bra. Juste, glömde att säga det. Igår så var jag på Moa och Lovisas fest. Var skit kul:) Vi gick och la oss typ 3 halv 4 tror jag och jag var tvyngen att gå upp halv 10 för att jag skulle på teaterna så jag är skit trött!:P I morrn så är det skola. Ushhh! Har verkligen ingen lust och vi har massor med läxor.

Jag och cornis ska rida Nokke i 3 veckor för ägarna är bortresta. Ska bli kul att verkligen få rida nu:) Ska rida han än sålänge onsdagar och torsdagar. Ridningen med Elsan gick jätte bra. Red bort en liten bit men sen så red jag rund volten och lite på vägen. Hon känndes jätte fin och det gick jätte bra mot slutet. Den här veckan så ska min nya hjälm komma. Hoppas att den passar och känns bra. Får rida utan västen när jag rider inne nu för det går verkligen inte att rida med den längre. Idag så var vi och hälsa på Fighter i hagen som jag hade på prov i 2 månader. Han såg jätte liten ut och han var jätte söt. Ni får bilderna i morrn eller på Tisdag:P Är skit trött så ska gå och lägga min snart:P


Alice i underlandet teatern. Huvudperssonen var Amy Diamond


Cornis och Nokke

Orkar inte lägga in mer bilder nu. ska till min gammel farmor så hinner kanske inte blogga men annars så ska ni få jätte många bilder på Tisdag om jag hinner.

Kram Ida<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha du kollar visst också på ponnyakuten hela tiden. Jag me! Står Nokke i Forsen? <333

2010-02-14 @ 22:15:55
Postat av: excelsa

haha:) Aa, eller asså han står på övre Forsen:P<3333

2010-02-15 @ 15:03:01

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0