Trött!!

heej svejs! Har jätte tråkigt och är skit trött men vill inte gå och lägga mig. Sitter bara här och suger på en godis och kollar på ngn ovärklig film. Vet, är lite konstig:P
Den här veckan har varit skit skön. Varje vecka borde vara så här. Inget plugg bara spela massor av sporter. Vi fick spela innebandy, fotboll, handboll, basket, volleboll, boxning, fäcktning och så bowla vi. Det flesta var väl kul.
Elsa kändes inte helt fräsh i dag men vi ska kolla i morrn och så men som tur var så ska vi in till kliniken på tisdag. Men annars så var hon jätte snäll. Innan jag red så var vi i emmas stall. Hon skulle igentligen rida men dom tar bort snön från ridhuset så det var avstängt så det var bara att borsta klart och ta ut han i hagen igen. ska nog gå och lägga mig snart. Kmr nog inte hinna blogga i morrn, vi får se.


Herkules, emmas ponny som bugar:)


Innan vi klippte henne:P


Efter, vet det är en helt annorlunda bild.

Kram Ida<3

Kommentarer
Postat av: emma

ida ta bort den där bilden på herkules jag ser ut som ett monggo

2010-02-07 @ 00:51:29
Postat av: Amanda

Gulligt schabrak Elsa har ! Gullig bugning Herkules gör <333

2010-02-07 @ 21:35:34
Postat av: Excelsa

hehe<33

2010-02-12 @ 17:36:13

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0