Rubrik?

Hejsan svejsan! kom nyss hem från stallet. Har varit där från 5 för sadel tjejen var där och vi blev jätte stressade för att vi inte skulle hinna men sen så fick jag vänta till typ 6. hehe, lite onödigt att stressa. Båda mina sadlar var bra bara att jag ska ha min fårskinns padd under dressyr sadeln också.
Ridningen gick bra. Jag tycker faktiskt att hon har blivigt mkt mjukare än när jag började rida och hon var jätte snäll:) Blev ett litet kort och tråkigt inlägg nu, kollar på finalen av Paradise Hotel. I morrn så fyller min storebrorsa år:) då kan man gåtta sig.


¨
En jätte ful häst jag ritade när jag var sjuk, kan verkligen inte rita:P

Kram Ida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0