Pluggar

Har nyss kommit hem frå skolan. Är fortfarnde rätt så trött och har varit skit hungrig hela dan typ. Asså jag måste skärpa mig med maten. Måste pressa i mig mat fast jag inte gillar det och äta chips och gräddglass. Lite gott i alla fall. Förut så var jag hos en mat dietist och hon sa att jag skulle äta chips och gräddglass, det dåliga är att jag mår i alla av gräddglass och tycker inte att det är så gott, Chips är väl rätt okej fast poppcorn är godare. Hehe fast det är ju bättre än typ fisk eller nått:P
Håller på att plugga, har rätt så mkt den här veckan och sen så ska jag till min gammalfarmor på middag också så jag måste blugga nu, men som tur var så är jag ledig från stallet och får tid för att plugga. Asså när man kmr hem från skolan så ska man sätta sig och plugga mera. Liksom, man måste väl få nån fritid i alla fall:P Aja skit i det, Ska plugga nu och äta nått:P ni får massor med bilder från stallet i morrn eftersom jag inte är där i dag.

Här är bilderna från igår:








hehe, visst är han liten:P  Men ser mkt mindre ut i verkligheten


Amanda idag på träslöjden

Kram Ida<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha jag med mina öronskydd!! <33 Söt fighter var <3

2010-02-15 @ 15:46:02
Postat av: Lollo

Kolla in min nya blogg, www.Looolllos.blogg.se :)

2010-02-15 @ 21:13:10
Postat av: excelsa

hehe:) vilken snygging du är amanda:P<333

2010-02-16 @ 18:32:03
Postat av: m'

Vad fick du bilderna på Fighter ifrån ? :o

Det är ju ifrån när vi stod i grindtorp med honom ;o :P<3

2011-05-23 @ 13:42:08
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0