Massage

Hejsan svejs:P Har nyss kommit hem från stallet. Asså det är typ 100 minus ute. Skit kallt! Ända så har jag på underdelen underställ, Fleésbyxor, Ridbyxor och rid täckissar,dubbla sockor och jätte tjocka varma stall skor och på överdelen så har jag underställ, fleéströja, Fleésjacka och en jacka:P hehe och jag fryser ändå. I dag så blev Elsa masserad av ngn som Nell kännde och sen så lärde hon mig också. Det var kul att lära sig och se hur hästen njuter av det. Ska messera typ varannan dag i början för att jag ska lära mig och så och sen så kmr hon tillbaka om två veckor igen. Elsan tyckte att det var jätte skönt. Gick i ridhuset i dag efter massagen i typ 5 min. Glömde att säga det men Elsan var bra när vi var tillbaka hos veterinären i tisdags så jag ska fortsätta att sätta igång henne och om två veckor så ska jag få börja gallopera:) ska bli jätte kul!!<3 och sen så slipper hon sin lilla tråkiga sjukhage, hon får gå i en liten sturre hage så att hon kan springa runt och röra sig men inte jätte stor. Första dagen hon kom ut i hagen så åkte jag dit och så tog jag in henne och då stod hon i solen men alla andra hästar runtomkring sig i hagarna bredvid och sen så kollar man på hennes gammla hage liksom. Där var det skuggigt och man såg nästan inga andra hästar.  Ska äta nu:) ska bli jättegott, är skit hungrig!:P Ikväll så ska jag slappa och kolla på ngn film och tjocka i mig godis:P Ska försöka att fota lite mera för då så blir det ju roligare att läsa:)


Skönt att slippa den här hagen men ser ni, det är ingen snö:P

Kram Ida<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas du blir proffs nu da i massage :P <3333333

2010-02-14 @ 16:16:05
Postat av: Exclesa

Det kommer jag att bli, hehe skoja bara :P <333333

2010-02-14 @ 21:24:12
Postat av: Lollo

Är det din häst på bilden?<333 skit sööt!!!!! :P

2010-02-15 @ 21:09:21
Postat av: excelsa

aa:P <333

2010-03-05 @ 09:09:06

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0