Hungrig!

Hejsan! I dag så var farmor i stallet men jag åkte dit och pussade lite på älskligen innan jag åkte hem och duschade. Är jätte hungrig men vi ska äta pommes och fläskfilé så vill inte vara mätt eller inte hungrig när vi ska äta:P hehe, älskar det men jag äter alltid så mkt att jag typ knappt kan gå utan lägger mig bara ner på golvet och har jätte ont i magen. Och eftersom min brorsa fyller år så blir det ju tårta efter. Kmr typ att gå upp ett ton:P
Efter skolan i dag så gick jag, dea och amanda till vårdcentralen för att köpa varm choklad. Först när jag valde smak och allt sånt så glömde jag muggen så halva chokladen spruta överallt. Sen så skulle dea hålla i min mugg så slog jag till den så att det kom choklad över hela golvet och sen så brände jag mig på tungan. Asså är man smart eller? haha!
I morrn så ska jag rida i min dressyr sadel. Ska bli kul:) Har ju inte hunnit rida så mkt i den innan hon blev skadad så den är jätte stel så jag måste rida mkt i den. Jag ska variera mellan hopp sandeln och dressyr sadel.
Ska väl hjälpa till med maten och allt. Får se om jag hinner blogga i kväll kanske. GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA BROR!!




mm.....


Inte direkt lika fin men lika varm och god:)


Kram Ida<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad goda bilderna ser ut! blir direkt sugen på tårta nu. <3

2010-02-07 @ 21:36:27

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0