Brottom till stallet

heej!:) Kom hem från stallet för en liten stund sen. Väntar på att maten ska bli klar. Är verkligen jätte hungrig! Vi ska äta Chilli Corn Carne:) Jätte gott! I dag så var det våran längsta dag i skolan men det gick jätte fort. Var bara jätte hungrig hela dan igen:P Det här var bara ett kort inlägg. Ska åka till stallet igen nu för mamma och pappa ska åka och rida och jag ska vara i mitt stall och hjälpa Cornis med Nokke:)

Kommentera gära om ni tycker att jag ska blogga oftare och flera gånger per dag:P
Förlåt för att det inte blev några bilder men jag hinner inte lägga in någon


Kram Ida<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker att du ha en jättebra blogg. Det blir extra kul om du lägger in bilder, men jag förstår om du inte hinner. :P <3 <333

2010-02-17 @ 17:24:40
Postat av: excelsa

hehe, okeej:p<33

2010-02-18 @ 21:23:39

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0