You are the best! ♥

Hallo! :)
Har laddat över lite bilder från systemkameran nu, med bilder frånm hoppträningen och Lord :)
Hoppträningen gick som sagt super! Asså har aldrig haft den känslan när jag hoppar, asså det gick så sjukt bra! Elsa tyckte verkligen att det var super kul och hon blev jättepigg, haha :P vi fick jobba på att lugna ner henne, inte ofta det händer ;) Men det var en liten övning som var så att det låg en travbom framför ett kryss och så var det ett galoppsprång till en oxer bakom. Man skulle lixom trava in på krysset och sen så skulle hon börja galoppera efter och hoppa oxern och det gick ju super! :D Hon stannade bara en gång men det var helt mitt fel för jag drev inte efter krysset och då kunde hon inte hoppa men hon gjorde verkligen allt för mig idag :) När jag inte gjorde rätt så hoppade hon ändå! Sen så följde jag med Saida till Elvskogen och borstade på Lord :) Men nu ska jag hoppa in i duschen, bloggar nog inge mer idag men man vet aldrig ;)










Haha, saida och Lord! :)

Puss <33


Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Tack!

Gillar din nya header :)

2010-12-28 @ 07:34:20
URL: http://elinpamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0