hej mitt vinterland.. haha hade ingen ide på rubrik

Hej hej! :)
Är med Cornis nu och vi spelar Ride, haha, helt beroende ;)
Men sorry för att jag inte har bloggat på några dagar men har inte haft tid. Sov hos Dessie i Tordags och i fredags så..
Men vi har haft kuligt! :)
Els har varit jätteduktig sen jag blogga sist. Red idag innan lunch, joggade lite runt ridskolan på en pigg tjej, red lite på dressyrbanan när vi kom tillbaka. Idag var jag och mina föreldrar och kollade på en hästgård, den är jättefin och jag är helt kär i den men det är synd att den är så dyr bara. Hoppas att det löser sig. Juste, vi ska äta potatis i ugn, mums :P




Haha, älskar dig gmn♥
Puss <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut lite bilder på gården? :)

2010-12-19 @ 14:43:16

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0