Skola i morrn men bara 1 vanlig vecka kvar tills julovet!

Tjena mittbena!
Sitter vid datan och försöker att hitta en bra bild som jag ska ha i en tavla i mitt rum och det går väl sådär kan man väl säga, haha :P
Lite kort om dagen då:
Vaknade vid 9, åt frukost och åkte sen till stallet och gick med pels i 20 min. Sen åkte jag hem till stina Vi bastade och körde snöbollskrig i bara bikini, hihi ;) Var där till typ 16. Åkte till stallet på en gång och gick andra passet med Pelsa i 20 minuter och borstade lite på henne :)
Hehe, ganska ointressant inlägg men men :P




Du betyder så sjukt mkt! ♥

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Desiree

sv: tack för att du skrev va du tyckte:) men asså det är väll två veckor kvar tills det är lov?? elr

2010-12-05 @ 22:37:33
URL: http://teslans.blogg.se/
Postat av: Elli

sv; Haha, jaa. Man har ju sina stunder ;)



Nää, eller kanske. Det beror ju på vad man skulle andvända dom till. Bekanta skulle helt klart ta dem :) Men typ sådana som tar och säger att man har tagit dom själv - kanske. Annars lite för att varna x)



Hehe, men vi borde se till att rida ut tsm någon dag! :)

2010-12-06 @ 22:09:59
URL: http://ryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0