Julafton imorrn?! :D

Hej alla:)
tkr någon att det känns som om det är julafton imorrn? Det tkr i alla fall inte jag men har pysslat endel så det känns mera men asså gud vad fort det hatr gått, det är helt sjukt! Men har i alla glasyerat pepperkakor som ja och Dea bakade som jag ska ta med till stallet imorrn :) Har oxå slått in alla julklapparsom jag har köpt och dom till leken imorrn.

Vi ska i alla fall fira jul hos mina småkusiner i stan så det känns ju lite surt att vi inte ska vara hemma i ett stort hus med snö utanför men men. Celine (min kusin) kmr oxå upp med sin familj så det blir ju kul :) Har inte träffat henne sen i sommras tror jag :P Vet en sak som jag kmr att få imorrn men den bästa julklappen skulle vara att vi skulle flytta till gården, att dom har kollat på den jättemycket med killarna och fixat allt. Julen för 2 år sen så fick jag ju Fighter i present! ÅÅ, mamma och pappa hade sagt att han inte var bra än när dom som ägda han hade kollat han igen efter att han var halt och att vi inte skulle köpa han men där lurade dom mig :)

Tränade i alla fall för Issa idag och det gick super! Hon red igenom henne ordentligt och hon var alldeles underbar men efter hon har ridigt så brukar jag hoppa upp och bli ganska så stark för jah tror att hon ska vara stark men nu sa hon åt mig att inte tro att hon är stark och då blev ju inte hon stark :) Hehe,ni kanske inte fattar men men.
Imorrn ska jag, dea och Cornport rida ut tsm i snön. Myspys <3 Elsan ska oxå få en tårta avmig imorrn :D






Haha elsa ser ut som versta muskelknutten men älskar hennes nacke här,haha man ser musklerna i nacken

Tack pappa för att du tog bilder när det var så kallt :D

Puss <3

Kommentarer
Postat av: NellieB

God Jul <3

2010-12-24 @ 21:17:08
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0