Håller på att bli sjuk...

Håller på att bli sjuk, så himla jobbigt! Hatar det och har så himla dåligt imun försvar så blir lätt sjuk oxå men mamma och min brorsa är oxå sjuka så det är nog dom som har smittat mig :(
Skolan har varit bra men på sista lektionen så sprang alla ut ur klassrummet och då fastnade min arm så den blev helt jäkla mos och blev jätteyr, som jag blir när jag svimmar och sen så tappade jag hörseln, inte helt men hörde jättesvagd och så brusade det i öronen. Jätteläskigt, haha fick värsta panik men sen så gick det över, som tur var :P
Sadel Fia var där idag ju och sadel låg mycket bättre, känndes verkligen bättre :) Men det gick jättebra att rida Elsan idag :) Hon var fin nästan från början. Var lite bråkig till och från men sen så fick vi till det och hon var helt underbar :) <3


Mälarhöjden 5:a LD





5:a LC



Lite bilder på den bästa tävlingen. Mälarhöjden! Åk dit! :D


Kommentarer
Postat av: amanda

DU FÅR INTE BLI SJUK!! <3333

2010-12-09 @ 22:14:55

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0