Cornis is here

Blä blä och bläää! Mår jätte illa, en blandning av sjukhet och för mkt godis. Är med Cornis som ska sova här, egentligen så skulle jag sova med dea med jag är ju sjuk och känns taskigt att smitta henne, Cornis har redan varit sjuk så är nog ingen risk. Har ju den dära jäkla influenssan, hatar den!
Men vi har spelat hästspel på datan, hihi, jättekul faktiskt. Nu spelar Cornis men snart är det min tur ;)
Mamma och pappa är på Cowboy fest ;)

Men aja, see you later :)


haha! Min coola pappa ;)


mee! :)

I love you Cornis!!!!!!!
Ida ♥ Cornis!

Kommentarer
Postat av: N

sv: det vill du bra gärna veta va? ;) ne, nu ska vi inte va såna :P det är ganska svårt att förklara, men typ vid vid bron i början av över forsens hagar :)

2010-12-12 @ 18:26:31
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: saida

HAHA din pappa är så jävla rolig hahaha jag dör

2010-12-13 @ 14:45:37
URL: http://saidassecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0