Världens bästa ponny! <3333

Heeeej! :D <33


LD- Clearond:

Felfritt:D . Hon var ganska tittig och sög inte riktigt mot hindrerna och
jag red inte så bra men är jätte nöjd :). Hon hoppade allt, tvekade nån gång
men hon var jätte duktigt!
Framridningen var inte så bra p.g.a. att man red fram i en lerig hage med massa hål och stenar i och hon snubblade hela tiden och känndes bara halt så ville inte rida där,men på framhoppningen så gick det jätte bra :)

LC 0-0 Vann! :D <33
Super ponny! :D Tvekade inte nån gång, sög på hindrerna och jag red mera. Hon hoppade jättebra. Red bara fram på framhoppningen och fick några riktigt fina språng. Gud vad jag älskar min ponny!
Hon är verkligen bäst! Fick ett vinnar täcke oxå, hihi <3

 Är super nöjd med dagen. Vi åkte dit med Dessie oxå, igentligen så skulle Yvett köra Tesla men hon hade fått migrän så Dessie skulle inte åka men Tesla och Dessie åkte med oss. Det skulle ju inte vara ngt roligt om inte dom skulle åka nu. För dom så gick det jätte bra! I Ld (clearonden) så klarade dom det felfritt och fick rosett, sen i Lc så fick dom en rivning i omhoppningen men ändå jätte bra! <3 

Tack mamma och pappa för att ni alltid ställer upp och hjälper till. Utan er skulle jag inte klara mig! <3

Ni får bara filmen från hoppningen nu för min brorsa dampar på mig, han kan inte spela när jag laddar över dom på youtube men nu får filmen från prisutdelningen sen.




Prisutelning på clearonden











Kolla 1:10! Hon drar ju jätte mkt till höge och var så inne i nästa hinder så hon visste inte rikig vart hon skulle :P


Kommentarer
Postat av: Amanda <3

Grattis till segern tjejen! Skit grym! <3<

2010-08-29 @ 21:08:59
Postat av: saida

grattis min lilla gullunge!du är så duktig så! mamma o pappa hälsat grattis också :)

2010-08-29 @ 21:53:07
URL: http://saiiko.blogg.se/
Postat av: m'

grattis!!! :D

2010-09-01 @ 20:03:14
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0