Blogga igen! :)

Heejsan!
Gud det känns som om det var typ 100 år sen jag bloggade men jag skyller på att det är sommar så orkar inte sitta inne och blogga då :P
Idag så har jag varit på Grönan med underbaraste vännerna. Jag, Dessie och Emma åkte in lite senare än dom andra för att jag och dessie var i stallet på morgonen och Emma red så vi kom lite senare men det var sjukt mkt folk. Det tog typ 2 timmar innan vi kunde handla inträdes biljett. När vi kom dit så var det typ nr 990 och vi hade 546 så det var ju typ 600 personer före oss, hehe kul men vi hade jätte roilgt och jag åkte extrem för första gången, *stolt* :D 
Igår så sov jag, Cornis, Dessie och Panda i stallet och vi hade jätte roligt. Vi gjorde inget speciellt, var i stallet, hoppade i ridhuset och typ satt i sadelkammaren och var skit rädd för att Panda hade dött, hehe fast det hade hon så klart inte! :P hihi men vi hade iallafall roligt!
Nu så ska jaga sova, har sovit borta typ varje dag så är jätte trött!! :P
Juste, igår så var ju John (veterinären) och kollade Elsa så att hon inte var halt eller nått. Hon var inte halt men lite öm fram och nåt bak så han behandlade någn stanns i benet och i nån muskel men asså hon var inte halt. Bara lite överansträngd så nu så ska jag gå med henne 20 min 2 gånger om dan i 4 dagar och sen så ska jag jogga i 3 dagar och sen så ska jag rida som vanligt. Det var jätte vanligt att dom fick sådär så han. Hästar är ju inte gjorta att man ska sitta på dom och rida :P

Ska försöka att blogga imorrn! :)


Jag och Elsa i tisdags :)

Puss och Kram Ida <33

Kommentarer
Postat av: m'

vart badar du med elsa på din header? =)<3

2010-08-07 @ 21:59:21
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0