Tävling imorrn! :D <33

Heeej! :)

Kom nyss hem från stallet, jag och mamma var där och böt täcke på Elsa och Tesla eftersom att vi hade badat dom och deras täcken bergis skulle avra lite fuktiga. Mina småkusiner var här ikväll oxå och åt middag här. Igår så sov jag ju hos Dessie, vi hade kulkul :)
Mamma hämtade mig vid kvart i 10 och skjutsade mig till ridskolan, vi hämtade upp Cornis vid brevlåderna, så himla skönt att slippa gå själv :P Vi var där från 10 till halv 2. Så himla långtråkigt men måste ju ta det nån gång :P Red ut sen med, Cornis och Dessie. Alla hästar var nog lite pigga men Tesla och Elsa var extra pigga. I traven och skrittan var Elsa lugn och fin men sen i gallpen så blev hon skit pigg hela tiden, hoppa på stället, kicka, och villa bara rejsa om alla andra. hihi, busponni <3
Sen så fixade jag och dessie allt för imorrn:
Smörde allt, packade och badade ponnisarna. Skit vad kul det ska bli :)

Här kmr några bilder från igår :)


Dessie och Telsa


Panda och Leira




Sööta! <3


Haha! Kolla Dessie


<3333

Puss och kram I <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0