Bästa ponni ever! <333

Heeej! :)
Ligger i sängen och äter popcon, har nyss kollat på filmerna från idag på teven. Tyvär så kan jag inte lägga ut dom på bloggen för har ingen sladd men vi ska åka och köpa en idag eller imorrn!
Nu om träningen! Det gick sjukt bra! Trots att det typ var 30 grader så kämpade älsklingen på! Hoppade lite titthinder. Vi hoppade vattenmatta, ett hinder med leopard tyg på och ett hinder med lite pallar under. Hon kollade lite i början men hoppade allt, fick jobba ganska mkt idag. Hoppade hinder runt 90 cm. Idag så red jag verkligen, i vanliga fall brukar jag mest bara hänga med. Elsa tyckte också att det var roligt, eller det verkade som det, hihi ;)
Imorrn så är det hoppning igen och då så ska vi göra lite mera hinder och lite kombinationer. Min sitts har verkligen ändrats, även när det var lågt i början. Tack Saida! Det är din försänst! Juste, Cornis hade kommit trea i nån klass på SM! Bästa ever!! :D <33


                  Älskar dig gmn!♥


                      <33333333333



Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-15 @ 21:02:11

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0