Älskar dig Excelsa <3

Heejsan! :)
Kom nyss hem från stallet, skrittade ut barbacka en långis, vet inte riktigt hur länge, gick i alla fall bra :)
Hon var jätte duktig. Blev verkligen jätte fin efter en stund. Hon hängde inte alls nått i handen.
Fick gå i en ganska låg och fri form.
Blev ett kort inlägg men nu så ska jag äta lite och kolla på fångade på datan och sen sova. Är jäte trött!!
Imorrn så ska jag hoppträna för Sara och sen så vet jag inte vad jag ska göra. Emma undra om jag ville följa me henne till ung08 men har verkligen inte ork. Det kmr bara att vara sjukt mkt folk, varmt och sen så kmr vi bergis bara vända när vi kmr dit. Vi ska kanske ha kräfftskiva i morrn men vet inte riktigt!







Puss och kram I <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0