Trött nu!! <3

Hejsan svejsan! :)

Ligger i sängen nu hos Farmor och Farfar och ska snart sova. Är verkligen jätte trött!
Lite kort om vad jag har gjort idag då. Farmor väckte oss klockan nio för att vi skulle rida lilla Bond.
Det gick bra :) Stina tyckte att det var jätte roligt att rida fast hon säger att hon inte tycker det men tor faktiskt inte på henne, hehe, verkligen jätte intressant.
Sen så åkte jag till stallet och red Els och Stina åkte hem och bada.
Det gick helt okeej att rida idag. I skritten och i traven var hon jätte fin men sen i gallopen rusar hon bara runt och jag fick nästan inte stopp på henne, hehe busponni. Kom på ett jätte bra sätt att få henne mjuk på. Man gör typ skänkelvikning en liten bit och sen volt. Det funkade verkligen jätte bra :)
Imorrn så ska jag skritta ut :)


Stina och Bonden


Jag, Bond och Stina. Vi red hem till Farmor ;)


Hihi. Lekparken hemma hos farmor :)

Puss I <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0