Sov hos Emma! :)

Heej! :)
Orkade inte blogga igår, kom hem typ 11 från stallet, hihi.
Lite kort om min dag igår då. Vaknade typ 20 i 10 så missade 10 minuter av fångad :(
Sen så kom Linnéa hem till mig och vi cycklade hem till Emma. Sen gick vi ut med hennes hund.
Sen vid 5 så skulle Linnéa ha fotbollsträning så hon var tvungen att åka hem. Emma red på vendelsö och jag filmade, det  gick jätte bra för henne. 
Red sen på Vendelsö. Det gick jättebra , hon var jätte mjuk för att inte har ridits på 4 dagar.
Hon tyckte att det var jätte roligt att få röra på sig. Var jätte stark i gallopen och vägrade gallopera långsamt också. Rejsade lite så att hon skulle få springa av sig men hon var duktig.
Idag så ska jag rida ut lite lugnt med Cornis och Emma :)


Emma och Herkules på deras första tävling.
En jätte fin B-ponny för er som är intresserade
Kolla på annonsen här nere!
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=353136


Elsa på clearonden på vendelsö! :)


Elspels rullar sig :P


Första dressyr tävlingen på Sandö! :)






Puss I <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hon är så söt vår fina Elsa!

2010-08-10 @ 13:48:13

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0