Stina fixar...

Heej :)
Stina håller på att fixa lite på bloggen. Hon har gjort en ny header. Vad tycks? Jag tkr iallafall att den är jätte fin :)
Sov hos Cornis igår så och hon skulle tävla med Grynet idag så vi gick upp typ vid sex, skulle igentligen ha gått upp tidigare men snosada *stavning* typ hela tiden så vi kom aldrig upp, hehe :P
Sen så när Cornis och hennes mamma hade åkt med Grynet så gick jag ut och gick med Elsa, mocka och fixa Elsa jätte noga. Stona skulle typ stå inne hela dagen för att deras små sjukhagar var bara en stor vatten pöl så fixade henne extra bra :) Rykta noga, badade benen, oljade hovarna, masserade och gosade. Det gick jätte bra att gå idag.
Mamma och pappa åkte till stallet på eftermiddagen och tog ut stona i deras hagar för att vattnet hade försvunnit så att dom fick vara ute lite. Åkte dit senare  på kvällen sen och gick med Elsa igen. Imorrn så ska jag få börja jogga Elsa! Det ska bli roligt! :D
Imorrn så ska jag va med Linnéa och sen så ska jag sova hos Emma :)
Juste, Hon som hade Elsa innan Ebba hade hittat min blogg och hon skrev en liten kommentar :)
Jätte roligt!


Charlotta och min lilla älskling <3

Puss och kram I <3


Kommentarer
Postat av: m'

hur hittar man dit? xD<3

2010-08-09 @ 09:14:28
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0