Stallet snart och gå första passet :P

Heej! :)
Vaknade nyss, ska snart åka till stallet och gå med lilla Els. Sen så ska jag och mamma åka till hästbiten och kollla om det finns något schabrak där och sen så ska vi åka till Lillhästen i stav och hämta min klubbjacka. Dom  har sytt om mitt namn och laggt till mitt efternamn :) Hoppas att den blev fin, men jag tor faktiskt att den blev det.
Nu så ska jag äta frukost och göra mig i ordning innnan vi åker


Elsapelsa :) <33



Är helt kär i dom hära stigbyglarna och sporrarna :P

http://www.frejos.se/  på den hära hemsidan finns dom att beställa för er som är intresserade, det finns i andra färger också.

Puss Ida <33

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Ida!

Jag heter Lotta och jag ägde Elsa mellan 2004 och 2008. Jag vet inte vem du köpte henne av men jag sålde iallafall henne till en tjej som heter Ebba Mickelson från Luleå. Har undrat så vad som hände med min lilla älsklingsponny sedan Ebba sålde henne och blev superglad när jag hittade din blogg. På bilderna ser ut att må prima och ni verkar trivas jättebra tillsammans, så himla roligt! Jag hoppas att du är nöjd med henne. För mig var hon den perfekta ponnyn att träna och tävla med under ponnyåren, plus att hon blev som en bästa vän.



Jag fortsätter läsa din blogg för att se hur det går för er och hoppas att du och Elsa får ha många roliga upplevelser tillsammans. Om du undrar över något om Elsas tidigare liv eller vill att jag ska skicka bilder på henne så är det bara att du mailar mig.



Ha det fint! Med vänliga hälsningar från Lotta

2010-08-08 @ 17:02:08

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0