Rida ikväll!

Heeej! :)
Blir ett snabbt inlägg nu, i alla fall.
Kom nyss hem från stallet. Var där och hämtade min kamera och passade på att mocka samtidigt. Innan det så var jag och mamma i Haninge C och kollade om jag hittade ngn jacka men det gjorde jag inte men har sett en snygg jacka på Länna Sport så jag och pappa ska nog åka dit. Jag beställde ett vitt dressyrschabrak från Mias för typ 2 veckor sen, han i affären sa att det skulle ta 1 vecka men den har inte kommit en. Är verkligen sugen på att se hur det blev :)
När jag och Celina (Vivis barnbarn) skulle gå och hämta Elsa och Tesla så stod dom och kliade på varandra. Dom har typ bara varit lekkompisar men nu så var dom jätte gulliga mot varandra, hihi.
Ikväll så ska jag rida ut med Cornis :)
Vet verkligen inte vad jag ska skriva om. Kom med förslag!






Sylve klappar Elsa, hihi ;)


Gullisar! <3


Jag, Elsa, Dessie och Tesla :)




Dessie och Tesla


Jag och Elsa


Lolla och Elsa i skuggan



Lollo, Dessie och lilla Cannebo!


Min lilla bebis! <3

Puss och kram I <3


Kommentarer
Postat av: Saida

SV: Jaaa visst är de söta? :D Jag vill ha bebisarna NU! Bara 1,5 vecka kvar nu :)

Hahaha, ne jag misstänker det ;) Men kan nog inte ta med katterna heller med tanke på alla galna hundar som är där :P

2010-08-24 @ 22:47:41
URL: http://saiiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0