Mysig uteritt idag <3

Heejsan! :)
Det var ett tag sen jag blogga men nu så ska jag skärpa mig!
Vi började skolan idag, känns helt okej utom att vi fick en läxa från idag till imorrn. Efter skolan så gick jag och Dessie hem till henne och började med läxan, det gick inte så bra för vi fatta typ inget och sen så dampade hennes skrivare så vi cycklade hem till mig istället. Men vi har i alla fall gjort klart den.
Sen så cycklade vi hem till Dessie, lämnade cycklarna och sen så fick vi skjuts av mamma och pappa till stallet.
Vi red ut barbacka. Hoppde lite stockar på en äng och sen så red vi runt ridskolan. Det var jätte mysigt och Elsa var pigg och glad. Aja, ska abar berätta att det var jätte roligt på cliniken och att jag lärde mig massa saker. På söndag så ska jag och Dessie åka och tävla på samma hopptävling.

Här kmr några bilder från kliniken:






Malin, Sofia, Jag, Tuva coh sen lilla Amanda som man inte ser.

Ni får fler bilder på Onsdgag, kmr nog inte hinna blogga imorrn
Puss och kraam Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0