Hos Farmor och Farfar :)

Tjenixen!
Ligger i Farmor och Farfars bädd soffa med Stina. Idag så har vi gjort ganska mkt och vi har avrit i stallet rätt så mkt. När Farmor och Stina hade hämtat mig så åkte vi och åt lunch och sen till Årsta havsbad. Det var jätte kallt när vi kom dit och jag kännde inte alls för att bada men sen så badade jag till slut, hihi :P
Åkte sen hem till Farmor och åt middag och sen så hjälpte en tjej att ta in hästarna.
Efter det så soppade vi hela stallet och det blev jätte fint. Sen så cyckla jag och snusis runt lite och sen så hämtade vi Eva för att hon skulle visa vart alla Bondis saker ligger. Jag och Stina ska rida henne imorrn :)
Det var lite kort om idag.
Imorrn så ska vi rida Bond på morgonen. Sen så ska jag åka till stallet och träna för Saida och sen så ska vi hem till Farmos och Farfar igen och sova här en till natt! :)




















Hoppträning för Sara typ 1 månad sen :)

God natt alla sötnosar! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0